faaz ni...

View previous topic View next topic Go down

faaz ni...

Post  faaz on Wed Jun 03, 2009 5:22 pm

Assalamualaikum Warahmatullah.

Salam ukhwah buat semua sahabat sekalian. Buat pengetahuan semua, ana adalah ahli kedua yang daftar kat forum ni. Kiranya orang kuat admin jugak lah ana ni ye. hehe. Alhamdulillah. Cool

Disini ana tidak bercadang untuk taarufkan diri memandangkan yang ada cuma ana dan admin je. hehe.. Anggaplah ini adalah post percubaan.

OK, Selamat mendaftar kepada semua. Sama-sama kita meriahkan forum ini dengan ilmu-ilmu yang bermanfaat sejajar dengan hasrat admin untuk mewujudkan satu komuniti muslim yang unggul dan istiqamah. InsyaAllah.

Wallahua'lam. Very Happy


p/s: ana terbang ke kelantan malam ni. doakan ana,k.

faaz

Posts : 4
Join date : 2009-06-03

View user profile

Back to top Go down

Re: faaz ni...

Post  hyna_razak on Thu Jun 04, 2009 10:13 am

Assalamualaikum..

first n foremost,bangga sangat ada jgk di kalangan kita yang bkk forum sebegini.. Smile

saya dapat tau forum hafaaz nie pun dari KTI..saya pun salah seorang KTI..

so nak kena kenalkan diri ek?

erm..leh panggil knana (umo 28 tahun)..asal dari terengganu tapi skarang keje kat KL..alhamdulillah...

tak tau nk cite ape lagi..hehe tu jela kot... Smile
avatar
hyna_razak

Posts : 2
Join date : 2009-06-04
Age : 36
Location : kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: faaz ni...

Post  hani_88 on Thu Jun 04, 2009 6:54 pm

salam korang...
baru je dftr...
nk joinnn..... Very Happy
avatar
hani_88

Posts : 2
Join date : 2009-06-04
Age : 28
Location : my home

View user profile

Back to top Go down

Re: faaz ni...

Post  faaz on Thu Jun 04, 2009 7:57 pm

Cool Cool Cool Cool

faaz

Posts : 4
Join date : 2009-06-03

View user profile

Back to top Go down

Re: faaz ni...

Post  HafaazMuslim on Wed Jun 10, 2009 10:08 pm

faaz wrote:Assalamualaikum Warahmatullah.

Salam ukhwah buat semua sahabat sekalian. Buat pengetahuan semua, ana adalah ahli kedua yang daftar kat forum ni. Kiranya orang kuat admin jugak lah ana ni ye. hehe. Alhamdulillah. Cool

Disini ana tidak bercadang untuk taarufkan diri memandangkan yang ada cuma ana dan admin je. hehe.. Anggaplah ini adalah post percubaan.

OK, Selamat mendaftar kepada semua. Sama-sama kita meriahkan forum ini dengan ilmu-ilmu yang bermanfaat sejajar dengan hasrat admin untuk mewujudkan satu komuniti muslim yang unggul dan istiqamah. InsyaAllah.

Wallahua'lam. Very Happy


p/s: ana terbang ke kelantan malam ni. doakan ana,k.

Assalamualaikum.....
Salam ukhwah...hehe
Em, alhamdulillah...harap2nya 'faaz' ni akan sentiasa berposting di sini...
Walaupun belum dibuka dgn serasmi2nya lagi...
avatar
HafaazMuslim
Admin

Posts : 21
Join date : 2009-05-30
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

taaruf

Post  nurulFatimah_razak on Mon Aug 17, 2009 11:03 pm

salam,saye ahli baru utk forum nih

nurulFatimah_razak

Posts : 1
Join date : 2009-08-17
Age : 26
Location : johor bahru

View user profile

Back to top Go down

Re: faaz ni...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum